Asociația Obștească ”Centrul de Caritate pentru Refugiaţi”, partener al UNHCR, angajează consilier pe angajări pentru proiectul „Dezvoltarea serviciilor comunitare pentru refugiaţi şi solicitanţi de azil în Republica Moldova”.
POZIȚIE: full-time (100%)
SARCINI SPECIFICE:
- Asistarea refugiaților în determinarea intereselor, capacităților și experiențelor în vederea identificării unor potențiale locuri de muncă.
- Oferirea suportului beneficiarilor în identificarea necesităților și preferințelor privind locul și programul de muncă dorit, remunerarea așteptată, locația și mijloacele de transport accesibile.
- Consiliere și mentorat în procesul de dezvoltare profesională.
- Asistență individualizată pentru refugiați/solictanți de azil în vederea menținerii locurilor de muncă. Asigurarea sprijinului constant prin deplasarea în teren la locurile de muncă pentru obținerea de informații și oferirea de suport, asistență, cosiliere necesară pe durata primei luni de la angajare, la necesitate și dorința refugiaților/solicitanților de azil.
- Dezvoltarea relațiilor de colaborare cu angajatorii pentru a facilita angajarea cu succes a refugiaților/solicitanților de azil.
- Organizarea de sesiuni informative și mese rotunde cu refugiații/solicitanții de azil și angajatorii.
- Crearea de parteneriate strategice cu sectorul privat și mediul academic. Sugerarea și elaborarea prevederilor potențialelor acorduri de colaborare cu astfel de parteneri strategici.
- Realizarea vizitelor de monitorizare (la locurile de angajare a solicitanților de azil/refugiaților;
- Asistarea beneficiarilor în dezvoltarea abilităților de utilizare a computerului pentru a căuta un loc de muncă, scrierea de CV etc.
CERINȚE:
- studii superioare de licență în asistență socială, sociologie, administrare publică sau alte domenii conexe.
- Operare PC: Word, Excel, Acces, Power Point; abilități avansate de navigare pe Internet.
- Nivel avansat de comunicare scrisă și verbală în Română și Rusă, nivel mediu – Engleză; cunoașterea unei alte limbi reprezintă un avantaj;
EXPERIENȚĂ:
- Minimum 3 ani de experiență în domeniul solicitat sau alte domenii aferente în instituții de stat, organizații locale/internaționale sau sectorul privat.
CONDIŢII:
- Programul de lucru 8 ore/ zi;
- Biroul este în comun cu alți colegi
- Acces la telefonul fix/fax de serviciu, PC, xerox, printer, proiector video etc.
APLICARE:
- Data limită pentru depunerea dosarului: 23 martie 2022, ora 16:00.
- CV completat în format Europass va fi depus la adresa electronică project.assistant@ccr.md cu indicare la Tematica mesajului ”Consilier în angajare – [aici scrieți numele dvs.]”.
- Pentru informații suplimentare: 0699 713 84, persoana de contact – Doina Crăciun.
- Doar persoanele dosarele cărora vor fi preselectate pentru interviu, vor fi contactate.